Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. OK
Přihlásit | Zaregistrovat | Vyzkoušet
Nákupní košík: 0 položek
Cena nákupu: 0
Home Profil firmy Nákupní podmínky Jak nakupovat Kontakty
Zboží:    



TOP zboží
Papír
Psací a rýsovací potřeby
Kancelářské potřeby
Archivace
Kancelářská technika
Balení
Hygienické potřeby
Ostatní

Náhradní plnění
Jak započítat objednávku do náhradního plnění?
Zákaznický servis
Dárky | Bonusy | Rekreace
Doprava / Platby / Slevy
Nejčastější otázky
Reklamace
Jak reklamovat zboží přes internet?
Vaše názory
Pochvala | Kritika | Dotazy
GDPR
Ochrana osobních údajů

space
LIPA VELKOOBCHOD PAPÍREM s.r.o. info@velkoobchodpapirem.cz | 485 111 444

Společnost LIPA VELKOOBCHOD PAPÍREM s.r.o.
poskytuje náhradní plnění

Jak započítat objednávku do náhradního plnění

Od nás poté obdržíte čestné prohlášení o zaměstnávání osob se zdravotním postižením jako doklad pro uplatnění náhradního plnění. Toto prohlášení je možno vytisknout zde. Starší prohlášení: 2022 2021 2020 2019 2018 2017 2016 2015 2014

POZOR OD 1.1.2012 NOVÝ SYSTÉM EVIDENCE NÁHRADNÍHO PLNĚNÍ

Jak započítat objednávku do náhradního plnění pro rok 2024.

Požadujete-li započítat Vaší objednávku do NÁHRADÍHO PLNĚNÍ, uveďte prosím tuto skutečnost v objednávce (do kolonky poznámka). V případě jiné objednávky než v internetovém obchodě prosíme uveďte viditelně na objednávce. Při telefonické objednávce upozorněte na tuto skutečnost naše pracovníky.

Od nás poté obdržíte daňový doklad, na kterém bude vyznačeno, že byl tento doklad zahrnut do náhradního plnění.

Pokud tato skutečnost nebude uvedena v objednávce a následně na našem daňovém dokladu, nebudete si moci objednávku zahrnout do náhradního plnění.

Co znamená pojem "Náhradní plnění"?

Náhradní plnění přesně definuje §81 zákona č.435/2004 Sb. Obecně existuje povinnost všech zaměstnavatelů (firem, organizací, podniků...), kteří zaměstnávají více než 25 osob, zaměstnávat také osoby se zdravotním postižením. Pokud tyto osoby zaměstnavatel z jakéhokoliv důvodu nezaměstnává nebo nemůže zaměstnávat, a má přitom více než 25 zaměstnanců, může si tuto povinnost splnit buď odebíráním výrobků nebo služeb od zaměstnavatelů, kteří zaměstnávají více než 50% osob se zdravotním postižením, od chráněných pracovních dílen, nebo odvodem do státního rozpočtu. Zákon č.435/2004 Sb. dále upravuje tzv. prováděcí vyhláška č.518/2004 Sb , vyhláška č.519/2004 Sb , vyhláška č.176/2009 Sb.

Pro ilustraci následující tabulka

Při počtu zaměstnanců (přepočteném) Povinnost
zaměstnat osob se ZP nebo zaplatit ročně odvod Kč nebo nakoupit ročně zboží v hodnotě Kč
25 1 86 528 Kč 242 277 Kč
50 2 173 055 Kč 484 554 Kč
75 3 259 583 Kč 726 831 Kč
100 4 346 110 Kč 969 108 Kč
150 6 519 165 Kč 1 453 662 Kč
200 8 692 220 Kč 1 938 216 Kč
250 10 865 275 Kč 2 422 770 Kč
300 12 1 038 330 Kč 2 907 324 Kč
350 14 1 211 385 Kč 3 391 878 Kč
400 16 1 384 440 Kč 3 876 432 Kč
500 20 1 730 550 Kč 4 845 540 Kč

Uvedené hodnoty v tabulce mohou být vždy mírně odlišné vzhledem k nárůstu průměrné měsíční mzdy v ČR. Přepočet vychází z předpokladu 34 611 Kč.

Více informací na stránkách ministerstva práce a sociálních věcí nebo v zákoně č. 435/2004Sb.




© 2006 LIPA Velkoobchod papírem  IČO:28750063 | Naši partneři | Vstup OZ